bg-photo.org

tirsdag 19. oktober 2010

Kolåstinden

Hi all.)

Sunnmørsalpene (Sykkylven, Ørsta, Stranda) are defined by long and sharp mountain ridges. Some of the mountain tops on these ridges require climbing. The most prominent ridges are found on both sides of Hjørundfjorden - a "sanctuary" for the mountaineering pioneers in Norway, and the generations to come. Kolåstinden, Slogen, and Molladalstindane are well known names to every Norwegian mountain enthusiast.




Kolåstinden - 1432 m


 

 
 



Trees in Fog :) By Geir Jartveit. Photos taken Yesterday on Skodje. Norway.



19 kommentarer:

  1. Gorgeous ! :)
    the mountain is beautiful in black and white with fleeing clouds are superb !
    bye !!

    SvarSlett
  2. Er ikke så ofte jeg forsøker meg i svart/hvitt...men fikk jo lyst til å prøve nå! Lekkert med tåken som smyger seg mellom trærne.

    SvarSlett
  3. Så utrolig artig! Her sjekker jeg min bloggevenninnne 'happy in pink', ser din kommentar, blir nyskjerrig og sjekker bloggen din. Så ser jeg at du er i fra Ålesund, hvor jeg har bodd fra jeg var 5 til 20 år! Så i tillegg blir jeg helt imponert av bildene dine - skroller ned - og finner bilder av SNORRE A!! Har akkurat begynt der selv - ute på min første tur, og har allrede funnet 4 likesinnede innen fotografering!! ...men regner selvfølgelig med at du går motsatt skift...

    Bøyer meg i støvet for bildene dine, Geir. Fantastiske!!!

    SvarSlett
  4. Belo trabalho...Espectacular....
    Cumprimentos

    SvarSlett
  5. Hei Gry... ja, verden er ikke stor. Har ikke noen fast jobb på Snorre, jeg blir leid inn i forskjellige
    prosjekter offshore. Er ansatt i en firma fra Bømlo, LOS elektro. Fotograferer du?


    Geir Jartveit

    SvarSlett
  6. Espectacular!!!!!!,es todo un placer contemplar tus fotografías!!!!!!,Felicitaciones.

    SvarSlett
  7. Hi! Tahnks to follow my Blog!!!:)
    I like mountains very much and these photos are wonderful!
    I don't know when I'll have a good camera and when I'll become as good as you!

    Greetings!

    SvarSlett
  8. Marvelous photos. I love the light you got. Great blog. Greetings.

    SvarSlett
  9. Unas imágenes fantásticas!!!
    Que suerte poder estar con tan hermoso panorama ante la vista.
    Saludos y gracias

    SvarSlett
  10. Das sind wunderschöne Nebelfotos. Liebe Grüße von Inge

    SvarSlett
  11. Hei igjen, Geir.
    Ja, jeg fotograferer, helt bitt av basillen. Så jeg ble skuffet da jeg fant ut at du ikke jobbet fast her ute! Så for meg masse aktivitet i fotoklubben, jeg nå da, vettu! Men Snorre har fortsatt masse behov for elektrikere, så kommer du tilbake så sjekk meg opp :-) Hadde vært mega-gøyt med en fotoprat!

    SvarSlett
  12. Muchas gracias por visitar mi blog, es todo un honor para mi, y por darme la oportunidad de conocer tu gran trabajo!!!

    Saludos!!! ;)

    SvarSlett
  13. Amazing Photos !!

    Kisses from Spain !

    SvarSlett
  14. Helt topp ,mange må finne denne hjemmesida di med så mange fine bilder.Du er dyktig. Hilde

    SvarSlett
  15. Råflotte tolkninger i gode formater:)

    SvarSlett
  16. fantistic contrasts with lights and shadows. I prefer the b&w effect!

    SvarSlett
  17. Fantástica serie de imágenes.
    Me encanta el blanco y negro que has conseguido.
    Enhorabuena por tu trabajo.
    Saludos

    SvarSlett
  18. Thanks for your visit to my blog
    Your photos spread wonderful atmosphere...
    We are 4 times on vacation in Norway and we were enchanted on the country… wonderful nature !
    Greetings, Rita

    SvarSlett